GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

HOGYAN MŰKÖDIK A PRÓBAGARANCIA?

Minden esetben csak a teljes vételár kifizetése után tudom odaadni a nyerget kipróbálásra, és minden esetben egy próbagaranciás adásvételi szerződést kötünk, amelyben 7 nap visszavásárlási garanciát vállalok a nyeregre!

1. Személyesen, plusz költségek nélküli, kizárólag Kecskeméten tudom átadni a megvásárolni kívánt nyerget.

2. Útiköltség megtérítés ellenében, bárhova kiszállítom a nyerget/nyergeket az ország egész területén. Ez esetben bármely eladó nyerget kitudom szállítani, amelyeket ki lehet próbálni a helyszínen. A kiszállítás költsége az egész ország területén 60 Ft/km.

3. Eladó nyergeimet megbízható futárszolgálaton keresztül is küldöm kipróbálásra. Előreutalással a csomag díja +2.500Ft, utánvétes fizetés esetén a csomag díja +4.000Ft (ezek az árak 10 kg-ig értendők). Amennyiben a nyereg bármilyen okból nem lenne megfelelő, az oda-vissza csomagdíj, minden esetben a kipróbálót terheli!

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

HOGYAN KÜLDHETEM A NYERGEM BIZOMÁNYI ÉRTÉKESÍTÉSRE?

A bizományi nyereg/nyergek személyes átadása kizárólag Kecskeméten lehetséges, de csomagküldő szolgálaton keresztül is van rá lehetőség. Mind a két esetben, az eladásra kínált nyeregről/nyergekről bizományi értékesítésről szóló megbízói szerződést kötünk, illetve Eladó részéről a nyereg tulajdonosa adásvételi szerződést tölt ki, amelyben Ő lesz az eladó, a Krausz Central Bt. pedig az eladás teljes körű lebonyolításával megbízott, közreműködő cég. Erre azért van szükség, mivel a nyereg nem a Krausz Central Bt. tulajdona.

Amennyiben a nyereg csomagküldő szolgálaton keresztül érkezik, akkor a bizományi értékesítésről szóló megbízói szerződést Megbízott, azaz a Krausz Central Bt. részéről, előre kitöltve, aláírva és bescennelve elektronikus úton küldöm meg. A Megbízói részről kitöltött bizományi és adásvételi szerződést a nyereggel/nyergekkel együtt, a csomagban kell megküldeni részemre.

HOGYAN MŰKÖDIK A BIZOMÁNYI ÉRTÉKESÍTÉS?

A nyereg érkezését követően, elkezdődik az értékesítésre történő felkészítés: nyereg szakszerű karbantartása (bizományi jutalék tartalmazza a felületi és mélytisztítást, a bőrregeneráló kezelést és az alap szín színkorrekciós festését - komolyabb esztétikai beavatkozás, illetve a fehér kápa festés, és az esetleges varrás és szakadás javítások plusz költségek fejében lehetségesek), ezt követően a fotók elkészítése, hirdetések megírása és feladása, érdeklődőkkel és vevőkkel történő kommunikáció és folyamatos kapcsolattartás, a próbagaranciák lebonyolítása és az értékesítés befejezése a teljes papír munkákkal együtt.

BÁRMILYEN NYERGET KÜLDHETEK ELADÁSRA?

Típusát tekintve bármilyen nyereg eladását elvállalom. Kizárólag ép szerkezetű, ép vázú, komolyabb sérülésektől és szakadásoktól mentes nyergeket vállalok. Sérülés és szakadás esetén, az eladást csak a hibák kijavítása után tudom elvállalni (javításban tudok segíteni)!

KI HATÁROZZA MEG, HOGY MENNYIÉRT LESZ HIRDETVE A BIZOMÁNYI ELADÁSRA KÜLDÖTT NYERGEM?

Bizományi eladásra küldött nyereg esetében a tulajdonos szablya meg, hogy mennyiért legyen hirdetve, és mennyi az a minimum ár amennyiért eladható a nyereg. Természetesen a piaci viszonyokhoz, a nyereg új bolti árához, állapotához és eladhatóságához viszonyítva, kérésre segítséget nyújtok a reális ár-érték arány kalkulálásában.

MIKOR ÉS MENNYIT KELL FIZETNEM A BIZOMÁNYI ÉRTÉKESÍTÉSÉRT?

Az értékesítés jutalékát a nyereg sikeres értékesítését követően kell csak megfizetni, amely nem százalékos jutalékon alapul, hanem fix 15.000 Ft. Figyelem, Prestige nyereg esetén a fehér kápa festést a bizományi jutalék nem taralmazza, ennek költsége +5.000 Ft!

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

VAN LEHETŐSÉG NYEREG BESZÁMÍTÁSRA, VAGY CSERÉRE?

Kizárólag azoknál az eladó nyergeimnél lehetőséges, ahol a nyereg adatlapjában fel van tüntetve, hogy van rá lehetőség, ellenkező esetben sajnos nincs!

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A NYEREG KARBANTARTÁSA?

A karbantartás időtartama függ a nyereg állapotától és a száradási időtől, de általában az érkezést követő napom már vihető haza a nyereg, tehát 24 óra alatt készen van.