NYEREG VÁSÁRLÁS, PRÓBÁLÁS TUDNIVALÓK

Fontos tudnivalók a vásárlásról és a próbáról (teljes jogi érvényében a szerződésben olvasható):

• A kiválasztott nyerget minden esetben kizárólag a teljes vételár kifizetését követően tudjuk személyesen átadni, vagy futárszolgálattal elküldeni, amelyről egy próbára vételről szóló adásvételi szerződést írunk.
• A szerződésbe foglaltak szerint, vevőnek a nyereg kézhezvételét követően 7 nap áll rendelkezésére azt alaposan átnézni, átnézetni és kipróbálni. A próbára vételi időbe az ünnepnapok és a munkaszüneti napok is bele számítanak, kérjük ezt figyelembe venni!
• A próbaidőszak alatt vevő a kizárólagos saját költségére, egy általa választott nyerges szakemberrel a nyerget ellenőriztetheti/átnézetheti, illetve nyeregillesztő szakemberrel a megfelelő illeszkedést felméretheti lova hátán.
• A megvásárolni kívánt nyerget maximum 24 órára tudjuk fenntartani, kizárólag a lentebb olvasható prioritási sorrendünk alapján, hosszabb idejű foglalás/fenntartás semmilyen formában nem lehetséges!
• Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén, a kifizetést követően a nyereg azonnal kiküldésre kerül vevő részére, arra tehát nincs lehetőség, hogy vevő a kiszállítást majd egy távolabbi időpontba kérje és addig fenntartsuk számára a nyerget! A vásárlást kérjük ennek figyelembevételével időzíteni!


Fontos tudnivalók a visszavásárlásról és visszaküldésről (teljes jogi érvényében a szerződésben olvasható):

• Amennyiben a megvásárolt nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, úgy azt a szerződésbe foglaltak szerint 7 napig visszavásároljuk!
• Amennyiben vevő a nyerget bármilyen okból kifolyólag vissza szeretné küldeni/hozni, kérjük ennek szándékát még a próbaidőszakon belül írásban is jelezze felénk SMS/E-mail/Facebook üzenet formájában!
• Kérjük a próba során figyelembe venni, hogy a 7. próbára vételi napot követően a nyerget már nem tudjuk se visszavásárolni, se kicserélni és másik nyeregbe beszámítani sem!
• A próba határidejére vonatkozóan semmilyen engedményt nem tudok tenni, a visszavásárlást kizárólag a szerződésbe foglaltak szerint biztosítjuk!
• A próbaidőszak lejárta után, tehát a szerződés szerinti 7. próbanapot követően, az adásvétel végérvényesen érvénybe lép, abban az esetben is, ha vevő nem jelez vissza semmilyen formában ezzel kapcsolatosan!
• A nyereg visszajuttatásáról és annak költségeiről vevőnek kell gondoskodni! A nyerget vissza lehet hozni személyesen előre leegyeztetett időpontban Ballószögre, illetve vissza lehet küldeni bármely csomagküldő szolgálattal (posta, DPD, GLS ...) nincs megkötés erre vonatkozóan. A csomagot a 6035 Ballószög, III. körzet tanya 23. címre várjuk vissza.
• Abban az esetben, ha vevő a nyerget futárszolgálat útján kívánja visszajuttatni, úgy azt legkésőbb a próbaidő utolsó napján fel kell adni a részünkre, amit a feladószelvénnyel kell igazolni! Ahogy az a szerződésben is szerepel, a vételár utalással történő visszatérítése esetén, a banki költségekre -0,6% kerül levonásra a nyereg vételárából! A nyereg vételárát kizárólag a csomag átvételét és a nyereg átnézését követően tudjuk visszautalni, utánvétes csomagot nem veszünk át!
• Abban az esetben, ha vevő személyesen kívánja visszahozni a nyerget, úgy azt legkésőbb a próbaidő utolsó napjáig teheti meg. Ebben az esetben a teljes vételárat a nyereg átvételével egy időben készpénzben visszafizetjük!

Egyéb fontos javaslatok a nyereg kipróbálásához:

• Ahogy az a szerződésben is szerepel, a nyerget kizárólag a vásárláskori állapotnak megfelelő állapotban tudjuk visszavásárolni, amelyet a hirdetésben szereplő képek igazolnak. A csomag átvételét követően a nyerget nézzék át alaposan, amennyiben olyan sérülés/karcolás egyéb más elváltozás látható rajta, amelyek a hirdetésben nem szerepelnek, azt kérjük azonnal jelezni felénk!
• A sérülés megelőzés érdekében a nyerget a lótól és egyéb állatoktól távol helyezzék el, ahol se lelökni, se megrágni nem tudja, illetve macska sem tud végigmászni rajta.
• A nyerget olyan felületre tegyék le, ahonnan nem tud lebilleni, lefordulni.
• Az alsó kamra bőr és nyeregpárna bőr sérüléseinek megelőzése érdekében, a nyerget puha felületre pl. nyeregalátétre/plédre … tegyék rá, tehát kerüljék a rücskös, érdes, éles felületeket (pl. karámfa).
• A nyerget soha ne hagyják a ló hátán bekapcsolt heveder nélkül! A ló bármelyik pillanatban fordulhat, odébb léphet és a nyereg a földre zuhanva megsérülhet!
• Amennyiben visszaküldésre kerül a sor, kérjük a nyerget ugyan olyan tiszta állapotban visszaküldeni, ahogy az megérkezett. A rászállt port, szőrt és egyéb rátapaszt szennyeződéseket (pl. nyeregemelő zselé nyoma) távolítsák el egy nedves rongy, vagy nedves törlőkendőt segítségével. A különféle ápolószerek és szappanok használatát mellőzzék!
• Visszaküldés esetén, a sérülések megelőzése érdekében, a nyerget kérjük ugyan olyan pontossággal becsomagolni, ahogy az megérkezett. A biztonságos csomagolás részletes leírása megtalálható weboldalunkon a Tudástár menüpontban!
• A kengyeleket soha ne dobják át a nyergen, mert az megsértheti a bőrt! Ne futószárazzák a lovat, úgy hogy a kengyelek rajta vannak a nyergen, mert mozgás közben azok összekarcolhatja a nyeregszárnyakat! Nyeregből történő hevederhúzásnál figyeljenek arra, hogy a nyeregszárnyak ne sérüljenek, ne karcolódjanak meg, amikor a lovas felteszi a lábát!
• Lóra fel és leszállásnál ügyeljenek arra, hogy a ruházatukkal, övcsattal, gombokkal ne karclják meg a börfelületet.
• Lóra szállás előtt és közben mindig ellenőrizzék a hevedert, valamint a nyereg stabilitását a ló hátán, nehogy a nyereg leforduljon egy váratlan mozdulat, megijedés, ugrás következtében!
• A próba ideje alatt egyéni igény szerint, a vevő kizárólagos saját költségére a nyerget átnézetheti nyerges szakemberrel. A tökéletes nyereg illeszkedés érdekében érdemes nyeregillesztő szakember véleményét is kikérni. Nyerges és nyeregillesztő szakember elérhetőséget tudunk küldeni!

Személyes átvétellel: A teljes eladó nyereg kínálat Ballószögön tekinthető meg magánházunknál, ahol kizárólag előre leegyeztetett időpontba tudjuk az érdeklődőket fogadni hétfőtől-szombatig, vasárnap nincs személyes ügyfélfogadásra lehetőség! Bejelentkezés telefonon és üzenet/e-mail formájában történik! A helyszínen a nyergek kipróbálására nincs lehetőség, csak abban az esetben, ha a vevő lóval együtt érkezik (a helyszín erre adott). A kiválasztott nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni.

Helyszíni nyereg próbával: Helyszíni nyereg próbára is kiszállítjuk a nyergeket az ország egész területén, így azokat saját lovon ki lehet próbálni. A kiszállítás költsége Ballószögről indulva és ide visszaérkezve 120Ft/km áron (de minimum 5.000Ft-al) számolandó, amely minden esetben megfizetendő, nem beszámítható a nyereg vételárába! A próbának egyéb költsége nincsen! A kiszállítás költségét és a nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni. Helyszíni nyereg próbák folyamatosan foglalhatók telefonon és üzenet/e-mail formájában. A foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >> Helyszíni nyereg próbáink részletes menete megtalálható ugyan ezen az oldalon, egy lentebbi pontban!

Futárszolgálattal: A nyergeket megbízható futárszolgálattal is el tudjuk küldeni kipróbálásra, a szállítási idő általában 2 munkanap. Ez esetben az oda-vissza csomagköltség, minden esetben a vevőt terheli! Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén, a próbára vételi adásvételi szerződést kitöltve scennelve elektronikus úton üzenetben/e-mailben küldjük el vevő részére, amelyet ugyan ilyen elektronikus formában várunk vissza vevő részről is kitöltve és aláírva. A 7 napos próbára vételi időt a csomag kézhezvételének napjától számítjuk, amennyiben a nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, azt legkésőbb a csomag átvételének napjától számított 7. napon fel kell adni a részünkre, így kihasználható a teljes egy hetes próbaidőszak. 1. Előre utalással történő vásárlás esetén, a szerződés megkötését követően kell a vételárat és a csomagköltséget utalással megfizetni, majd az összeg beérkezését követően tudjuk elküldeni a megvásárolt nyerget kipróbálásra. Csomagdíjak előreutalás esetén: GLS csomagpontra szállítva 2.500Ft. vagy DPD futárral házhoz kiszállítva 3.500Ft. 2. Utánvétes fizetés esetén a nyereg értéke miatt a csomagköltség előzetes egyeztetést igényel. Utánvétes csomag esetén, a szerződés megkötését követően tudjuk elküldeni a nyerget kipróbálásra. Az itt feltüntetett csomagköltségek kizárólag belföldre történő szállítás esetén érvényesek, külföldre történő szállítás esetén a csomagköltség előzetes egyeztetést igényel, valamint külföldre utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


Az itt feltüntetett árak 2022. január 1-től visszavonásig érvényesek!

Időpontfoglalás:

Távolság és minimum résztvevőszám korlát nélkül bárhova kiszállítjuk a nyergeket, akár egy lóért is kimegyünk! Az EU-n belül külföldre is kiszállítjuk a nyergeket, ehhez előzetes egyeztetés szükséges! Időpontot telefonon és üzenet/e-mail formájában lehet foglalni! Az aktuális szabad időpontok ide kattintva megtalálhatók >>

Becsatlakozás:

A már kiírt útvonalakhoz lehetőség van becsatlakozni más útba eső és környékbeli helyszínek számára is. Ebben az esetben a kiszállítási költséget részarányosan szétosztjuk az aznapi helyszínek között. A próbákhoz becsatlakozni telefonon és üzenet/e-mail formájában van lehetőség. Az aktuális próba útvonalak ide kattintva megtalálhatók >>

Próba költségei és fizetési lehetőségek:

• A kiszállítás költsége Ballószögről indulva és ide visszaérkezve 120Ft/km áron (de minimum 5.000Ft-al) számolandó. Ez minden esetben kifizetendő, nem beszámítható a nyereg vételárába! A próbának egyéb költsége nincsen!
• A kiszállítási költséget, az aznapi próba helyszínek között részarányosan osztjuk szét, amelyet előzetesen leegyeztetünk/lefixálunk! Ezt nem kell előre kifizetni, a helyszínen készpénzben és azonnali átutalással lehet majd rendezni!
• A próba során kiválasztott nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni. Kérjük előre készüljenek fel, hogy készpénzes fizetés esetén ne kelljen várakoznunk készpénz felvételre, illetve átutalás esetén előre ellenőrizzék az internet bankjuk működését!

Helyszíni nyereg próba menete:

• Az időpont lefoglalását és a helyszín leegyeztetését követően, átbeszélésre kerül, hogy milyen típusú, méretű, árkategóriájú nyergek vigyünk ki. A max. hely kapacitásunk 40-50 db egy fuvarral.
• Kérjük, hogy a megbeszélt időpontra készüljenek elő a próbára.
• A lovat kérjük letisztítani és a próbához szükséges felszereléseket előkészíteni. Amennyiben a ló hosszabb bemelegítést igényel, azt kérjük időben elkezdeni, hogy a nyergeket már bemelegített lovon azonnal ki lehessen próbálni.
• A szükséges felszerelések: tiszta nyeregalátét, igény esetén nyeregemelő, tiszta kengyel és kengyelszíj (tudtunk biztosítani a próba erejéig), tiszta heveder (tudtunk biztosítani a próba erejéig), kantár és a nyereg kipróbálásához alkalmas lovas öltözet.
• Igény esetén az illeszkedés felmérésében biztosítunk segítséget.
• A nyergek kiválogatása után, a megfelelőnek bizonyuló nyergeket pár kör erejéig ki lehet próbálni.
• A kiválasztott nyeregre 7 nap visszavásárlási garanciát biztosítunk! • Nyerget csak úgy tudunk a helyszínen otthagyni próbára, ha a teljes vételár azonnal kifizetésre kerül.

Egyéb fontos tudnivalók:

• A próbára kért nyergek listáját, legkésőbb a próbát megelőző napon reggel 8 óráig kérjük leadni!
• A lefixált időpont lemondását, kérjük a próba előtt legalább 48 órával megtenni!
• Kérjük előre jelezni, ha a helyszín nehezen megközelíthető, vagy nehezen megtalálható!
• A megbeszélt tól-ig érkezési időpontot illetően, önhibánkon kívül előfordulhatnak változások. Amennyiben nagy időbeni csúszásra lehet számítani a nap folyamán (pl. forgalmi dugó, baleset miatt), azt mindenképpen időben jelezzük!

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


Az itt feltüntetett árak 2022. január 1-től visszavonásig érvényesek!

• Bejelentkezés személyes vásárlásra, nyereg megrendelése, helyszíni nyereg próba időpont foglalása telefonon és üzenet/e-mail formájában történik!
• Helyszíni nyereg próbára a foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >>

Elérhetőségek:
+36706288090
info@krauszcentral.hu

Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!

• Nyerget foglalni semmilyen formában nincs lehetőség, foglaló és előlegfizetés ellenében sem! Vásárlási szándék estén legfeljebb 24 órára tudjuk fenntartani a kért nyerget, akár személyesen érkezik a vásárló, akár futárszolgálat útján kívánja kipróbálni a nyerget.

• A vásárlók prioritási sorrendjét a nagy érdeklődésre és a próbagarancia időhatékonyságára való tekintettel: 1. személyes vásárló, 2. helyszíni próbáló, 3. csomagküldő szolgálat útján történő vásárló sorrendjében határozzuk meg.

• Részletfizetésre nincs lehetőség! A pénzintézetek szolgáltatásaival nem foglalkozunk, így semmilyen formában nem kívánjuk felkínálni ezt a fizetési lehetőséget.

Köszönjük megértésüket!

MEGBÍZÁSOS NYEREG ÉRTÉKESÍTÉS TUDNIVALÓK

A nyereg személyes átadására Ballószögön, illetve a helyszíni nyereg próbák útvonalain van lehetőség (az útvonalak ide kattintva megtalálhatók >>). Amennyiben a személyes átadás nem megoldható, csomagküldő szolgálattal is el lehet küldeni.

Az eladásra kínált nyeregről egy értékesítésről szóló megbízói szerződést kötünk, illetve a nyereg tulajdonosa mint Eladó adásvételi szerződést tölt ki, amely alapján az adásvétel során a vevővel jogilag ő lesz a szerződő fél, a Krausz Central Bt. pedig az eladás teljes körű lebonyolításával megbízott közreműködő cég. Erre azért van szükség, mert a nyereg nem a Krausz Central Bt. tulajdona, így azt a cég nem adhatja el sajátjaként. A nyereg értékesítését, kizárólag a nyereg megérkezése és említett dokumentumok kitöltése és átadása után tudjuk megkezdeni.

Amennyiben a nyereg csomagküldő szolgálaton keresztül érkezik, a fent említett dokumentumokat elektronikus üzenet/e-mail formájában küldjük el megbízó részére, majd a megbízói részről kitöltött példányokat a nyereggel együtt a csomagban kell eljuttatni hozzánk.

Személyes nyereg átadás esetén, a fent említett dokumentumokat személyesen töltjük ki.

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


A nyereg és a szerződések átvételét követően elkezdjük az értékesítésre történő felkészítés, amely a nyereg szakszerű karbantartásával kezdődik (az esztétikai karbantartás költségeit a megbízási díj tartalmazza, de az esetleges javításokat pl. varrások és szakadás javítás, felrántószíj csere ... nem vállaljuk). Ezt követően elkészítésre kerülnek a hirdetési fotók, majd a nyereg meghirdetése. Teljes körűen lebonyolítás kerül az érdeklődőkkel történő kommunikáció, folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás, a próbák személyes és futárszolgálat útján történő lebonyolítása. A sikeres értékesítést követően, az adásvételi dokumentumot és a nyereg ára (a szerződés szerinti levonásokat követően), maximum 3 munkanapon belül átadjuk/átutaljuk megbízónak.

Minden esetben előzetes egyeztetés szükséges! Kizárólag ép vázszerkezetű, funkcionális és komolyabb esztétikai hibáktól mentes nyergek érkezhetnek értékesítésre. A használatból eredő felületi, normál esztétikai kopások nem jelentenek problémát. Komolyabb sérülés és szakadás esetén, az eladást csak a hibák kijavíttatása után tudjuk elvállalni (a javítást nem vállajuk, de tudunk ajánlani megfelelő szakembert)! Az állandó közel 200 db-os készlet mellet helyhiány miatt, kialakítását tekintve: hagyományőrző fa és cseppentő, spanyol és portugál, trekker és ausztrál, ibero és katonai bock, western és váznélküli kialakítással jelenleg nem foglalkozunk, így új nyergeket ezekben a stílusokban nem tudunk fogadni értékesítésre!

A nyereg hirdetési és eladási árát a tulajdonos határozza meg. Igény esetén a reális ár-érték meghatározásában segítséget nyújtunk, figyelembe véve az aktuális piaci viszonyokat, a nyereg állapotát, az új bolti árát, az adott nyereg eladhatóságát ... Amennyiben a tulajdonos irreális áron kívánja a nyergét értékesíteni, úgy az értékesítés megtagadásának jogát fenntartjuk!

A megbízási díj nem százalékon alapul! Az értékesítés során befektette munka és karbantartási költség megtérítéseként, minden nyereg esetben 25.000Ft kerül felszámolásra, amely a sikeres értékesítést követően az eladási árból kerül levonásra!

Az itt feltüntetett árak 2022. január 1-től visszavonásig érvényesek!

A Krausz Central által hirdetett nyergeknek helyileg minden esetben a cégnél kell lennie az azonnali átadás és a folyamatos próbákon történő bemutatás érdekében. Az eladásra vonatkozóan nincs kizárólagosság, tehát a tulajdonos is értékesítheti és bármikor haza is viheti a nyerget, ha az éppen nincs kipróbáláson. Ha a tulajdonos bármilyen okból kifolyólag a sikeres értékesítést megelőzően elviszi a nyerget, abban az esetben a megbízói szerződésbe foglaltak alapján, a 25.000Ft megbízói díjból 20.000Ft-ot köteles megfizetni!

Az itt feltüntetett árak 2022. január 1-től visszavonásig érvényesek!

EGYÉB TUDNIVALÓK

Kizárólag azoknál az eladó nyergeinknél van lehetőség cserére és beszámításra, ahol ez a nyereg hirdetésének adatlapjában ilyen formában fel van tüntetve, ellenkező esetben nincs!

Abban az esetben sincs csere/beszámítási lehetőség, ha a nyereg korábban nálunk lett vásárolva, de a 7 napos próbaidőszak már lejárt. Ebben az esetben a nyereg eladásában megbízási úton tudunk segítséget nyújtani!

Kizárólag azokhoz az eladó nyergeinkhez jár egyéb felszerelés (pl. heveder, kengyel, kengyelszíj, plusz marvas ...), amelyeknél ez a nyereg hirdetésének adatlapjában ilyen formában fel van tüntetve, ellenkező esetben nincs hozzá semmilyen egyéb felszerelés/tartozék!

Több száz nyerget kapunk és küldünk évente különféle csomagküldő szolgáltatókkal, köztük vannak többszázezres/milliós értékűek is, amelyeket nyugodt szívvel küldünk bárhova egy megfelelő csomagolásban. Ahhoz, hogy a nyereg épségben célba érjen, fokozott körültekintéssel kell becsomagolni. Anyagi kár, nyereg sérülés az itt leírt alapos csomagolás esetén, soha nem fordult még elő! A szállításhoz érdemes nyeregvédő huzatba tenni, ezzel is megvédve az apróbb karcoktól. Kiindulásnak szerezzünk be egy erős és ép kartondoboz, amelynek méretét úgy kell kiválasztani, hogy az adott nyereg éppen bele passzoljon. Amennyiben csak nagyobb doboz áll rendelkezésre, akkor alaposan ki kell bélelni a légüres teret, hogy a nyereg ne tudjon benne csúszkálni. Ha a megfelelő doboz megvan, mindenféleképpen gondoskodni kell egy puha, ütéscsillapító bélelő anyagról, amely lehet akár buborék fólia, vagy bármilyen puha anyag: pléd, sok összegyűrt újságpapír ... én személy szerint a parketták alá használt, puha és vastag szigetelő fóliát használom, a lényeg, hogy a nyereg ne közvetlen csak a doboz oldalával érintkezzen, mert így meghorzsolódhat és megnyomódhat a bőr. Ezt követően nagyon fontos, hogy a doboz minden élét és nyílását, nagyon alapos leragasszuk erős ragasztószalaggal, hogy a nyereg sehol ne tudjon kibújni a dobozból, illetve sehol nem tudjon kiszakadni a doboz. Egy csomagban nem érdemes két nyeregnél többet szállítani, mivel minél nagyobb a súlya a csomagnak, annál nagyobb a veszélye a doboz sérülésének is, de javaslom minden nyerget külön csomagolásban feladni! Ha nagyon biztosra akarunk menni, a jól leragasztott dobozt még körbe tudjuk tekerni csomagoló fóliával, vagy jó vastagon folpack-al. Ha az itt leírt alapos, körültekintő módon csomagoljuk be a nyerget, akkor garantált, hogy a nyereg épségben célba ér, még ha nem is vigyáznak rá a szállítás közben. Megfelelő méretű doboz, bélelő anyag, ragasztószalag és csomagoló anyag is beszerezhető bármely barkácsáruházba, vagy multiban.

Nyergek javításával, lóra tömésével, egyéb más nyerges munkával és nyeregillesztéssel nem foglalkozunk! Megfelelő szakembert tudunk ajánlani, de közreműködő szerepet nem vállalunk!

MIBŐL ÁLL A KARBANTARTÁS?

A karbantartási folyamatok pontos menete és részletes leírása ide kattintva olvasható >>

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A NYEREG KARBANTARTÁSA?

A karbantartás mindig az adott nyereg alapján meghatározott, előre leegyeztetett határidővel történik! A karbantartás időtartama általában 24-48 órát vesz igénybe, ez mindig az adott nyereg állapotától és a száradási időtől függ. Leggyakrabban az érkezést követő napom már vihető haza, tehát 24 óra alatt elkészül, de egyes esetekben akár 48 órát is igénybe vehet a lassabb száradási idő miatt.