FIGYELEM!
Felhívjuk kedves érdeklődőink és ügyfeleink figyelmét, hogy 2022. szeptember 1-től az életbe lépő új KATA törvény értelmében, kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe szolgáltatásainkat!
Nyeregvásárlásra a továbbiakban is VAN lehetőség vállalkozók, cégek és egyesületek számára is! Az új törvény értelmében számlát nem áll módunkban kiállítani, csak magánszemélyek részére, ezért a cégek és egyesületek a mindenkor kiállításra kerülő próbagaranciás adásvételi szerződéssel tudnak nyerget vásárolni (elszámolni), a szerződésben szereplő magánszemély eladótól (a nyereg tulajdonosától).
A továbbiakban az utalásos fizetések esetén, nem áll módunkban cégből, egyéni vállalkozásból vagy egyesületi bankszámláról érkező utalásokat elfogadni, kérjük, hogy kizárólag magáncélú felhasználásra használt bankszámlaszámról utaljanak!
Felmerülő kérdések esetén keressenek minket bizalommal!
NYEREG VÁSÁRLÁS, PRÓBÁLÁS TUDNIVALÓK
• A kiválasztott nyerget/nyergeket kizárólag a teljes vételár kifizetését követően tudjuk átadni, vagy futárszolgálattal elküldeni, amelyről minden esetben egy próbára vételi adásvételi szerződést írunk.
• A szerződésbe foglaltak szerint, vevőnek a nyereg kézhezvételét követően 7 naptári nap áll rendelkezésére azt alaposan átnézni, átnézetni és kipróbálni. A próbára vételi időbe az ünnepnapok és a munkaszüneti napok is bele számítanak, kérjük ezt figyelembe venni!
• A próbaidőszak alatt vevő a kizárólagos saját költségére, egy általa választott nyerges szakemberrel a nyerget ellenőriztetheti/átnézetheti, illetve nyeregillesztő szakemberrel a megfelelő illeszkedést felméretheti lova hátán.
• Amennyiben egy nyeregre több érdeklődő van egyszerre, vásárolóink prioritási sorrendjét: személyes vásárlás, helyszíni nyereg próbálás és csomagküldő szolgálaton keresztül történő vásárlás sorrendjében határozzuk meg.
• A megvásárolni kívánt nyerget maximum 24 órára tudjuk fenntartani, hosszabb idejű foglalás/fenntartás semmilyen formában nem lehetséges (foglaló, előleg ellenében sem)!
• Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén, a szerződés megkötését és a fizetést követően a nyereg azonnal feladásra kerül vevő részére, arra nincs lehetőség, hogy vevő a kiszállítást majd egy távolabbi időpontba kérje, a nyerget nem áll módunkban fenntartani számára! A vásárlást kérjük ennek figyelembevételével időzíteni!
Fontos tudnivalók a próbáról és a visszavételről (teljes jogi érvényében a szerződésben olvasható):
• Amennyiben a megvásárolt nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, úgy azt a szerződésbe foglaltak szerint 7 naptári napon belül visszavásároljuk!
• Amennyiben vevő a nyerget bármilyen okból kifolyólag vissza szeretné küldeni/hozni, kérjük ennek szándékát még a próbaidőszakon belül írásban is jelezze felénk SMS/E-mail/Facebook üzenet formájában!
• Kérjük a próba során figyelembe venni, hogy a 7. próbára vételi napot követően a nyerget már nem tudjuk se visszavásárolni, se kicserélni és másik nyeregbe beszámítani sem!
• A próba határidejére vonatkozóan semmilyen engedményt nem tudok tenni, a visszavásárlást kizárólag a szerződésbe foglaltak szerint biztosítjuk!
• A próbaidőszak lejárta után, tehát a szerződés szerinti 7. próbanapot követően, az adásvétel végérvényesen érvénybe lép, abban az esetben is, ha vevő nem jelez vissza semmilyen formában ezzel kapcsolatosan!
• A nyereg visszajuttatásáról és annak költségeiről vevőnek kell gondoskodni! A nyerget vissza lehet hozni személyesen Ballószögre, illetve vissza lehet küldeni bármely csomagküldő szolgálattal (pl.: posta, DPD, GLS ...) nincs megkötés erre vonatkozóan.
• Abban az esetben, ha vevő a nyerget futárszolgálat útján kívánja visszajuttatni, úgy azt legkésőbb a próbaidő utolsó napján fel kell adni a részünkre, amit a feladószelvénnyel kell igazolni! Ahogy az a szerződésben is szerepel, a vételár utalással történő visszatérítése esetén, a banki költségekre -1% kerül levonásra a nyereg vételárából! A nyereg vételárát kizárólag a csomag átvételét és a nyereg átnézését követően tudjuk visszautalni, ezért utánvétes csomagot nem veszünk át!
• Abban az esetben, ha vevő személyesen kívánja visszahozni a nyerget, úgy azt legkésőbb a próbaidő utolsó napjáig teheti meg, kizárólag előre leegyeztetett időpontban. Ebben az esetben a teljes vételárat a nyereg átvételével egy időben készpénzben visszafizetjük!
Fontos javaslatok a nyereg kipróbálásához, állapot megóváshoz:
• Ahogy az a szerződésben is szerepel, a nyerget kizárólag a vásárláskori állapotnak megfelelő állapotban tudjuk visszavásárolni, amelyet a hirdetésben szereplő képek igazolnak. A csomag átvételét követően a nyerget nézzék át alaposan, amennyiben olyan sérülés/karcolás egyéb más elváltozás látható rajta, amelyek a hirdetésben nem szerepelnek, azt kérjük azonnal jelezni felénk!
• A sérülés megelőzés érdekében a nyerget a lótól és egyéb állatoktól távol helyezzék el, ahol se lelökni, se megrágni nem tudja, illetve macska sem tud végigmászni rajta...
• A nyerget olyan stabil felületre tegyék le, ahonnan nem tud lebilleni, lefordulni.
• Az alsó kamra bőr és nyeregpárna bőr sérüléseinek megelőzése érdekében, a nyerget puha felületre pl. nyeregalátétre/plédre tegyék rá, tehát kerüljék a rücskös, érdes, éles felületeket (pl. karámfa, box ajtó ...).
• A nyerget soha ne hagyják a ló hátán bekapcsolt heveder nélkül! A ló bármelyik pillanatban fordulhat, odébb léphet és a nyereg a földre zuhanva megsérülhet!
• Amennyiben visszaküldésre kerül a sor, kérjük a nyerget ugyan olyan tiszta állapotban visszaküldeni, ahogy az megérkezett! A port, szőrt és egyéb rátapaszt szennyeződéseket (pl. nyeregemelő zselé nyoma) távolítsák el egy nedves rongy, vagy nedves törlőkendőt segítségével! A különféle zsírok, sprayk, ápolószerek és szappanok használatát mellőzzék!
• Visszaküldés esetén, a sérülések megelőzése érdekében, a nyerget kérjük ugyan olyan pontossággal becsomagolni, ahogy az megérkezett! A biztonságos csomagolás részletes leírása megtalálható weboldalunkon a Tudástár menüpontban, vagy keressen fel minket és segítünk!
• A kengyeleket soha ne dobják át a nyergen, mert az megsértheti a bőrt! Ne futószárazzák a lovat, úgy hogy a kengyelek rajta vannak a nyergen, mert mozgás közben azok összekarcolhatja a nyeregszárnyakat! Nyeregből történő hevederhúzásnál figyeljenek arra, hogy a nyeregszárnyak ne sérüljenek, ne karcolódjanak meg, amikor a lovas felteszi a lábát!
• Lóra fel és leszállásnál ügyeljenek arra, hogy a ruházatukkal, övcsattal, gombokkal ne karclják meg a bőrfelületet.
• Lóra szállás előtt és közben mindig ellenőrizzék a hevedert, valamint a nyereg stabilitását a ló hátán, nehogy a nyereg leforduljon egy váratlan mozdulat, megijedés, ugrás következtében!
• Kérjük, hogy a próba során ne áztassák el a nyerget! Esőben szabad ég alatt ne lovagoljanak benne!
• Kérjük, hogy a nyereg próbálása során tiszta felszereléseket használjanak (alátét, nyeregemelő/zselé, heveder, kengyel, kengyelszíj, csizma, cipő és csizmaszár), mivel ezeken a felszereléseken lerakódott kosz rátapadhat a tiszta nyeregre!
• A próba ideje alatt egyéni igény szerint, a vevő kizárólagos saját költségére a nyerget átnézetheti nyerges szakemberrel. A tökéletes nyereg illeszkedés érdekében érdemes nyeregillesztő szakember véleményét is kikérni. Nyerges és nyeregillesztő szakember elérhetőséget tudunk küldeni!
Helyszíni nyereg próbával: Helyszíni nyereg próbára is kiszállítjuk a nyergeket az ország egész területén, így azokat saját lovon ki lehet próbálni. A kiszállítás költsége Ballószögről indulva és ide visszaérkezve 150Ft/km áron (de minimum 10.000Ft-tal/helyszín) számolandó, amely nem beszámítható a nyereg vételárába, ezen felül a próbának egyéb költsége nincsen! A kiszállítás költségét és a nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni. (2022. szeptember 1-től életbe lépő új KATA törvény értelmében, kizárólag magáncélú felhasználásra használt bankszámlaszámról tudunk utalást fogadni!) Helyszíni nyereg próbák folyamatosan foglalhatók telefonon és üzenet/e-mail formájában. A foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >> Helyszíni nyereg próbáink részletes menete megtalálható ugyan ezen az oldalon, egy lentebbi pontban!
Futárszolgálattal: A nyergeket megbízható futárszolgálattal is el tudjuk küldeni kipróbálásra, a szállítási idő általában 2 munkanap. Ez esetben az oda és a vissza csomagköltség is minden esetben a vevőt terheli! Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén a próbára vételi adásvételi szerződést, kitöltve scennelve elektronikus úton üzenetben/e-mailben küldjük el vevő részére, amelyet ugyan ilyen elektronikus formában várunk vissza vevő részről is kitöltve és aláírva. A 7 napos próbára vételi időt a csomag kézhezvételének napjától számítjuk, amennyiben a nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, azt legkésőbb a csomag átvételének napjától számított 7. napon fel kell adni a részünkre, így kihasználható a teljes egy hetes próbaidőszak. 1. Előre utalással történő vásárlás esetén, az elektronikus úton történő szerződés megkötését követően kell a vételárat és a csomagköltséget utalással megfizetni, majd az összeg beérkezését követően tudjuk elküldeni a megvásárolt nyerget kipróbálásra. (2022. szeptember 1-től életbe lépő új KATA törvény értelmében, kizárólag magáncélú felhasználásra használt bankszámlaszámról tudunk utalást fogadni!) Csomagdíjak előreutalás esetén: GLS csomagpontra szállítva 2.500Ft. vagy DPD futárral házhoz kiszállítva 3.500Ft. 2. Utánvétes fizetés esetén a nyereg értéke miatt a csomagköltség előzetes egyeztetést igényel. Utánvétes csomag esetén, az elektronikus úton történő szerződés megkötését követően tudjuk elküldeni a nyerget kipróbálásra. Utánvétes csomagot maximum 500.000Ft összértékig tudunk küldeni!
Az itt feltüntetett csomagköltségek kizárólag belföldre történő szállítás esetén érvényesek, külföldre történő szállítás esetén a csomagköltség előzetes egyeztetést igényel, valamint külföldre utánvétes fizetésre nincs lehetőség!
További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!
Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, vasárnap és ünnepnapokon: nincs!
Az itt feltüntetett árak 2023. február 1-től visszavonásig érvényesek!
Az ország egész területén, bárhova kiszállítjuk nyergeinket helyszíni próbára (akár egy lóért is kimegyünk)! Időpontot telefonon és üzenet/e-mail formájában lehet foglalni!
A már kiírt útvonalakhoz lehetőség van becsatlakozni más útba eső és környékbeli helyszínek számára is. Ebben az esetben a kiszállítási költséget részarányosan szétosztjuk az aznapi helyszínek között.
A foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >>
Próba költségei és fizetési lehetőségek:
• A kiszállítás költsége Ballószögről indulva és ide visszaérkezve 150Ft/km áron (de minimum 10.000Ft-tal/helyszín) számolandó. Ez nem beszámítható a nyereg vételárába, a próbának egyéb költsége nincsen!
• A kiszállítási költséget az aznapi próba helyszínek között részarányosan osztjuk szét, amelyet előzetesen leegyeztetünk/lefixálunk! Ezt nem kell előre kifizetni, a helyszínen készpénzben és azonnali átutalással lehet majd rendezni!
• A próba során kiválasztott nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni. Kérjük előre készüljenek fel, hogy készpénzes fizetés esetén ne kelljen várakoznunk készpénz felvételre, illetve átutalás esetén előre ellenőrizzék az internet bankjuk működését!
• 2022. szeptember 1-től életbe lépő új KATA törvény értelmében, kizárólag magáncélú felhasználásra használt bankszámlaszámról tudunk utalást fogadni!
Helyszíni nyereg próba menete: (Kérünk mindenkit, hogy ehhez igazodva készüljön fel a próbára!)
• Első lépésként lefoglalásra kerül az időpont, egyeztetésre kerül a pontos helyszín, a próba alany ló/lovak és lovas/lovasok egyéni paraméterei és az egyéni igények a nyergek tekintetében. Ezt követően kérjük elküldeni üzenet/e-mail formájában, hogy a kínálatunkból mely nyergeket vigyük majd ki a helyszínre.
• Egy helyszínen 1-1,5 órát tudunk eltölteni. Ez alól kivételt képez, ha 3 lónál többre próbálunk nyerget, ezt kérjük előre jelezni, hogy az időbeosztás miatt így tudjunk számolni!
• Kérjük, hogy a megbeszélt időpontra készüljenek elő a próbára, ne keljen várakoznunk az előkészületek miatt, hogy tartani tudjuk a napi menetrendünket! • A lovakat kérjük letisztítani és a próbához szükséges felszereléseket és a próba helyszínt előkészíteni.
• Kérjük, hogy a próba során személyautóval is könnyen megközelíthető próba helyszínt biztosítsanak, ahol közvetlenül oda tudunk parkolni a ló közelébe, hogy a sok nyerget ne kelljen messziről cipelni, ez megkönnyíti az időhatékonyságot. Ideális parkolási lehetőség számunka: istálló közvetlen bejárata közelében, patamosó és kitötő mellett, karám és szabadtéri lovaspálya mellett, fedeles lovarda közvetlen bejárata közelében...
• Amennyiben a ló hosszabb bemelegítést igényel, azt kérjük időben elkezdeni, hogy a nyergeket már bemelegített lovon azonnal ki lehessen próbálni.
• Amennyiben van rá lehetőség a pályát kérjük pormentesíteni/fellocsolni, hogy a nyergek a próba során ne legyenek porosak.
• A szükséges felszerelések: tiszta nyeregalátét, igény esetén plusz nyeregemelő, tiszta kengyel és kengyelszíj, tiszta heveder, a nyereg kipróbálásához alkalmas lovas öltözet (tiszta csizma, vagy cipő és csizmaszár).
• Igény esetén a nyergek megfelelő illeszkedésének megállapításában, a saját tapasztalataink és megszerzett tudásunk alapján tudunk segíteni. Hivatalos nyeregillesztő szakember elérhetőséget tudunk adni!
• A lóra megfelelőnek bizonyuló nyergek pár kör erejéig ki lehet próbálni.
• A kiválasztott nyeregre 7 nap visszavásárlási garanciát biztosítunk! Nyerget csak úgy tudunk otthagyni próbára, ha a teljes vételár azonnal kifizetésre kerül.
Egyéb fontos tudnivalók:
• A próbára kért nyergek listáját, legkésőbb az időpont előtt 48 órával kérjük leadni!
• A lefixált időpont esetleges lemondását, kérjük a próba előtt legalább 48 órával megtenni, hogy még áttudjuk szervezni a menetrendünket!
• Csak olyan helyszínre vállalunk kiszállást, amelyet személyautóval is könnyedén meg lehet közelíteni!
• Kérjük előre jelezni, ha a helyszín nehezen megközelíthető, vagy nehezen megtalálható!
• Az időjárás ugyan kiszámíthatatlan, de érdemes mindig előre gondolkozni és megnézni az előrejelzéseket! Ha a helyszín esős, saras időben nem alkalmas a próbára, kérjük az időpontot ennek megfelelően tervezze! Szabad ég alatt esőben nem próbálunk nyerget!
• A megbeszélt érkezési időpontot illetően, önhibánkon kívül (pl. baleset, forgalmi dugó, terelés...) előfordulhatnak változások, ezt természetesen jelezzük! Ezért ha lehetséges, kérjük úgy időzíteni a próbanapot, hogy a megbeszélt időpont előtt és után is legalább 1-1,5 órára még rugalmas maradjon az időbeosztás.
További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!
Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, vasárnap és ünnepnapokon: nincs!
Az itt feltüntetett árak 2023. február 1-től visszavonásig érvényesek!
• A vásárlók prioritási sorrendjét a nagy érdeklődésre és a próbagarancia időhatékonyságára való tekintettel: 1. személyes vásárló, 2. helyszíni próbáló, 3. csomagküldő szolgálat útján történő vásárló sorrendjében határozzuk meg.
• Részletfizetésre nincs lehetőség! A pénzintézetek szolgáltatásaival nem foglalkozunk, így semmilyen formában nem kívánjuk felkínálni ezt a fizetési lehetőséget.
Köszönjük megértésüket!
MEGBÍZÁSOS NYEREG ÉRTÉKESÍTÉS TUDNIVALÓK
Az eladásra kínált nyeregről egy értékesítésről szóló megbízói szerződést kötünk, illetve a nyereg tulajdonosa mint Eladó adásvételi szerződést tölt ki, amely alapján az adásvétel során a vevővel jogilag ő lesz a szerződő fél, a cégünk pedig az eladás teljes körű lebonyolításával megbízott félként szerepel a szerződésben. Erre azért van szükség, mert a nyereg nem a mi tulajdonunk, így azt a cégünk nem adhatja el sajátjaként. A nyereg értékesítését, kizárólag a nyereg megérkezése és az említett dokumentumok kitöltése és átadása után tudjuk megkezdeni.
Amennyiben a nyereg csomagküldő szolgálaton keresztül érkezik, a fent említett dokumentumokat elektronikus üzenet/e-mail formájában küldjük el megbízó részére, majd a megbízói részről kitöltött példányokat a nyereggel együtt a csomagban kell eljuttatni hozzánk.
Személyes nyereg átadás esetén, a fent említett dokumentumokat személyesen töltjük ki.
További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!
Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, vasárnap és ünnepnapokon: nincs!
Az itt feltüntetett árak 2023. február 1-től visszavonásig érvényesek!
Az itt feltüntetett árak 2023. február 1-től visszavonásig érvényesek!
EGYÉB TUDNIVALÓK
Abban az esetben sincs csere/beszámítási lehetőség, ha a nyereg korábban nálunk lett vásárolva, de a 7 napos próbaidőszak már lejárt. Ebben az esetben a nyereg eladásában megbízási úton tudunk segítséget nyújtani!
A karbantartási folyamatok pontos menete és részletes leírása ide kattintva olvasható >>
MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A NYEREG KARBANTARTÁSA?
A karbantartás mindig az adott nyereg alapján meghatározott, előre leegyeztetett határidővel történik! A karbantartás időtartama általában 24-48 órát vesz igénybe, ez mindig az adott nyereg állapotától és a száradási időtől függ. Leggyakrabban az érkezést követő napom már vihető haza, tehát 24 óra alatt elkészül, de egyes esetekben akár 48 órát is igénybe vehet a lassabb száradási idő miatt.
A nyereg marvas és markamra lemérésének részletei ide kattintva olvasható >>