NYEREG VÁSÁRLÁS, PRÓBÁLÁS TUDNIVALÓK

Fontos tudnivalók a vásárlásról és a kipróbálásról: A nyergek megvásárlására és kipróbálására több lehetséges opció közül lehet választani, minden esetben kizárólag a teljes vételár kifizetését követően tudjuk személyesen átadni, vagy futárszolgálattal elküldeni, amelyről minden esetben egy próbára vételről szóló adásvételi szerződést írunk. A szerződésbe foglaltak szerint, vevőnek a nyereg kézhezvételét követően 7 nap áll rendelkezésére azt alaposan átnézni és kipróbálni. A próbaidőszak alatt vevő a kizárólagos saját költségére, egy általa választott nyerges szakemberrel a nyerget ellenőriztetheti/átnézetheti, illetve nyeregillesztő szakemberrel a megfelelő illeszkedést felméretheti lova hátán. Amennyiben a megvásárolt nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, úgy azt a szerződésbe foglaltak szerint 7 napig visszavásároljuk. Kérem a próba során figyelembe venni, hogy a 7. nap lejárta utána a nyerget már nem tudjuk se visszavásárolni, se kicserélni és beszámítani sem! A megvásárolni kívánt nyerget személyes, illetve futárszolgálat útján történő vásárlás esetén is maximum 24 órára tudjuk fenntartani! Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén, a kifizetést követően a nyereg azonnal feladásra kerül vevő részére, nincs arra lehetőség, hogy vevő a kiszállítást majd egy távolabbi időpontba (1-2 hét múlva) kérje, kérjük így időzíteni a vásárlást!

1. opció - személyes átvétel: A teljes eladó nyereg kínálat Ballószögön tekinthető meg magánházunknál, ahol kizárólag előre leegyeztetett időpontba tudjuk az érdeklődőket fogadni hétfőtől-szombatig, vasárnap nincs személyes ügyfélfogadásra lehetőség! Bejelentkezés telefonon és üzenet/e-mail formájában történik! A helyszínen a nyergek kipróbálására nincs lehetőség, csak abban az esetben, ha a vevő lóval együtt érkezik (a helyszín erre adott). A kiválasztott nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni.

2. opció - helyszíni nyereg próba: Helyszíni nyereg próbára is kiszállítjuk a nyergeket az ország egész területén, így azokat saját lovon ki lehet próbálni (max. kapacitás 40-50db nyereg egy fuvarral). A kiszállítás költsége Ballószögről indulva és ide visszaérkezve 100Ft/km áron (de minimum 5.000Ft-tal) számolandó, amely minden esetben megfizetendő, nem beszámítható a nyereg vételárába. A próbának egyéb költsége nincsen! A helyszíni nyereg próba menete: az előzetesen megbeszélt és kiválasztott nyergeket a leegyeztetett időpontba a kért helyszínre szállítjuk, amelyeket vevő a saját lován ki tud próbálni. A kiválasztott és megvásárolt nyeregre, ebben az esetben is 7 nap próbaidő vonatkozik! A kiszállítás költségét és a nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni. Helyszíni nyereg próbák folyamatosan foglalhatók telefonon és üzenet/e-mail formájában. A foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >>

3. opció - futárszolgálat: A nyergeket megbízható futárszolgálattal is el tudjuk küldeni kipróbálásra, a szállítási idő általában 2 munkanap. Ez esetben az oda-vissza csomagköltség, minden esetben a vevőt terheli! Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén, a próbára vételi adásvételi szerződést kitöltve scennelve elektronikus úton üzenetben/e-mailben küldjük el vevő részére, amelyet ugyan ilyen elektronikus formában várunk vissza vevő részről is kitöltve és aláírva. A 7 napos próbára vételi időt a csomag kézhezvételének napjától számítjuk, amennyiben a nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, azt legkésőbb a csomag átvételének napjától számított 7. napon fel kell adni a részünkre, így kihasználható a teljes egy hetes próbaidőszak. Előreutalásos fizetés esetén a csomagköltség 3.500Ft.- . Előre utalással történő vásárlás esetén, a szerződés megkötését követően kell a vételárat és a csomagköltséget utalással megfizetni, majd az összeg beérkezését követően tudjuk elküldeni a megvásárolt nyerget kipróbálásra. Utánvétes fizetés esetén a nyereg értéke miatt a csomagköltség előzetes egyeztetést igényel. Utánvétes csomag esetén, a szerződés megkötését követően tudjuk elküldeni a nyerget kipróbálásra. Az itt feltüntetett csomagköltség kizárólag belföldre történő szállítás esetén érvényes, külföldre történő szállítás esetén a csomag költsége előzetes egyeztetést igényel, valamint külföldre utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és személyes ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


Az itt feltüntetett árak 2021. január 1-től visszavonásig érvényesek!

Bejelentkezés személyes vásárlásra, időpont foglalás helyszíni nyereg próbára, valamint a nyergek megrendelése telefonon és üzenet/e-mail formájában történik! Helyszíni nyereg próbára a foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >>

Elérhetőségek:
+36706288090
info@krauszcentral.hu

Telefonos és személyes ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!

1. Ahogy az a szerződésben is szerepel, a nyerget kizárólag a vásárláskori állapotnak megfelelő állapotban tudjuk visszavásárolni, amelyet a hirdetésben szereplő képek igazolnak. A csomag átvételét követően érdemes a nyerge alaposan átnézni, amennyiben olyan sérülés/karcolás egyéb más elváltozás látható rajta, amelyek a hirdetésben nem szerepelnek, azt kérem azonnal jelezni felénk.

2. A sérülés megelőzés érdekében a nyerget a lótól távol helyezzék el, ahol se lelökni, se megrágni nem tudja, illetve olyan felületre tegyék le, ahonnan nem tud lebilleni/lefordulni. Az alsó kamra bőr és nyeregpárna bőr sérüléseinek megelőzése érdekében, a nyerget érdemes puha felületre, pl. nyeregalátétre/plédre … rátenni.

3. A szennyeződések/por letisztításához használjanak nedves rongyot, vagy nedves törlőkendőt, a különféle ápolószerek és szappanok használatát kérem mellőzni. Nyeregemelő zselé használata esetén, kérem annak odatapadt nyomait egy neves ronggyal eltávolítani.

4. Visszaküldés esetén, a sérülések megelőzése érdekében, a nyerget kérem ugyan olyan pontossággal becsomagolni, ahogy az megérkezett. A biztonságos csomagolás részletes leírása megtalálható ugyan ezen az oldalon, egy lentebbi pontban!

5. A próba ideje alatt egyéni igény szerint, a vevő kizárólagos saját költségére a nyerget átnézetheti nyerges szakemberrel, illetve a tökéletes nyereg illeszkedés érdekében érdemes nyeregillesztő szakember véleményét is kikérni. Nyerges és nyeregillesztő szakember elérhetőséget tudunk küldeni!

6. A kengyeleket ne dobják át a nyergen, mert az megsértheti, megkarcolódhatja a bőrt! Ne futószárazzák a lovat, úgy hogy a kengyelek rajta vannak a nyergen, mert mozgás közben azok összekarcolhatja a nyeregszárnyakat! Nyeregből történő hevederhúzásnál figyeljenek arra, hogy a nyeregszárnyak ne sérüljenek, ne karcolódjanak meg, amikor a lovas felteszi a lábát!



Eladó nyerget foglalni és félre rakatni semmilyen formában nincs lehetőség, még foglaló és előleg fizetése ellenében sem. Vásárlási szándék estén, legfeljebb 24 órára tudjuk fenntartani a kért nyerget, akár személyesen érkezik a vásárló, akár futárszolgálat útján kívánja kipróbálni a nyerget. A vásárlók prioritási sorrendjét a nagy érdeklődésre és a próbagarancia időhatékonyságára való tekintettel, 1. személyes vásárló, 2. helyszíni próbáló, majd a 3. csomagküldő szolgálat útján történő vásárlók sorrendjében határozzuk meg. Részletfizetésre nincs lehetőség, mivel a pénzintézetek szolgáltatásai nem foglalkozunk, így semmilyen formában nem kívánjuk ezt a fizetési lehetőséget felkínálni. Kivételt semmilyen esetben nem tudunk tenni, a megértést köszönjük!

A már lefixált próba útvonalakhoz lehetőség van becsatlakozni más helyszínek számára is, ez esetben a kiszállítási költséget részarányosan szétosztjuk a helyszínek között. A próbákhoz becsatlakozni telefonon és üzenet/e-mail formájában van lehetőség. Az aktuális próba útvonalak ide kattintva megtalálhatók >>

MEGBÍZÁSOS NYEREG ÉRTÉKESÍTÉS TUDNIVALÓK

Az értékesítésre kínált nyereg személyes átadására Ballószögön, illetve a helyszíni nyereg próbák útvonalain van lehetőség (az útvonalakt ide kattintva megtalálhatók >>). Amennyiben a személyes átadás nem megoldható, csomagküldő szolgálattal is el lehet küldeni.

Az eladásra kínált nyeregről egy értékesítésről szóló megbízói szerződést kötünk, illetve a nyereg tulajdonosa mint Eladó adásvételi szerződést tölt ki, amely alapján az adásvétel során a vevővel jogilag ő lesz a szerződő fél, a Krausz Central Bt. pedig az eladás teljes körű lebonyolításával megbízott közreműködő cég. Erre azért van szükség, mert a nyereg nem a Krausz Central Bt. tulajdona, így azt a cég nem adhatja el sajátjaként. A nyereg értékesítését, kizárólag az említett dokumentumok kitöltése és átadása után tudjuk megkezdeni.

Amennyiben a nyereg csomagküldő szolgálaton keresztül érkezik, a fent említett dokumentumokat elektronikus üzenet/e-mail formájában küldjük el megbízó részére, majd a megbízói részről kitöltött példányokat a nyereggel együtt a csomagban kell eljuttatni hozzánk.

Személyes nyereg átadás esetén, a fent említett dokumentumokat személyesen töltjük ki.

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és személyes ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


A nyereg és a szerződések átvételét követően elkezdjük az értékesítésre történő felkészítés, amely a nyereg szakszerű karbantartásával kezdődik (az esztétikai karbantartás költségeit a megbízási díj tartalmazza, de az esetleges javításokat pl. varrások és szakadás javítás, felrántószíj csere ... nem vállaljuk). Ezt követően elkészítésre kerülnek a hirdetési fotók, majd a hirdetések feladása. Teljes körűen lebonyolítás kerül az érdeklődőkkel történő kommunikáció, folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás, a próbák személyes és futárszolgálat útján történő lebonyolítása. A sikeres értékesítést követően, az adásvételi dokumentumot és a nyereg ára (a szerződés szerinti levonásokat követően), maximum 3 munkanapon belül átadjuk/átutaljuk megbízónak.

Minden esetben előzetes egyeztetés szükséges! Kizárólag ép vázszerkezetű, funkcionális és komolyabb esztétikai hibáktól mentes nyergek érkezhetnek értékesítésre. A használatból eredő felületi, normál esztétikai kopások nem jelentenek problémát. Komolyabb sérülés és szakadás esetén, az eladást csak a hibák kijavíttatása után tudjuk elvállalni (a javítást nem vállajuk, de tudunk ajánlani megfelelő szakembert)! Az állandó közel 200 db-os készlet mellet helyhiány miatt, kialakítását tekintve hagyományőrző fa, spanyol és portugál, trekker és ausztrál, ibero és bock, western és váznélküli kialakítással jelenleg nem foglalkozunk, így új nyergeket ezekben a stílusokban nem tudunk fogadni értékesítésre!

A nyereg hirdetési és eladási árát a tulajdonos határozza meg. Igény esetén a reális ár-érték meghatározásában segítséget nyújtunk, figyelembe véve az aktuális piaci viszonyokat, a nyereg állapotát, az új bolti árát, az adott nyereg eladhatóságát ... Amennyiben a tulajdonos irreális áron kívánja a nyergét értékesíteni, úgy értékesítésének megtagadását fenntartjuk!

A megbízási díj a nyereg sikeres értékesítését követően kerül levonásra az eladási árból. A befektette munka és karbantartási költség fejében, a megbízási jutalék minden esetben fix. 20.000Ft., tehát nem százalékon alapul!

Az itt feltüntetett árak 2021. január 1-től visszavonásig érvényesek!

A Krausz Central által hirdetett nyergeknek, helyileg minden esetben a cégnél kell lennie az azonnali átadás és a folyamatos próbákon történő bemutatás érdekében. Az eladásra vonatkozóan nincs kizárólagosság, tehát a tulajdonos is értékesítheti, valamint a tulajodnos bármikor haza viheti a nyerget, ha az éppen nincs kipróbáláson. Abban az esetben, ha a tulajdonos visszakéri és hazaviszi a nyergét, akár értékesítésre, akár más okból, abban az esetben a megbízói szerződésben is szereplő 15.000Ft-ot köteles megfizetni a karbantartásra és a befektetett munka költségeire.

Az itt feltüntetett árak 2021. január 1-től visszavonásig érvényesek!

EGYÉB TUDNIVALÓK

Kizárólag azoknál az eladó nyergeinknél van lehetőség cserére és beszámításra, ahol ez a nyereg hirdetésének adatlapjában ilyen formában fel van tüntetve, ellenkező esetben nincs!

Abban az esetben sincs csere/beszámítási lehetőség, ha a nyereg korábban nálunk lett vásárolva, de a 7 napos próbaidőszak már lejárt. Ebben az esetben a nyereg eladásában megbízási úton tudunk segítséget nyújtani!

Kizárólag azokhoz az eladó nyergeinkhez jár egyéb felszerelés (pl. heveder, kengyel, kengyelszíj, plusz marvas ...), amelyeknél ez a nyereg hirdetésének adatlapjában ilyen formában fel van tüntetve, ellenkező esetben nincs hozzá semmilyen egyéb felszerelés/tartozék!

Több száz nyerget kapunk és küldünk évente különféle csomagküldő szolgáltatókkal, köztük vannak többszázezres/milliós értékűek is, amelyeket nyugodt szívvel küldünk bárhova egy megfelelő csomagolásban. Ahhoz, hogy a nyereg épségben célba érjen, fokozott körültekintéssel kell becsomagolni. Anyagi kár, nyereg sérülés az itt leírt alapos csomagolás esetén, soha nem fordult még elő! A szállításhoz érdemes nyeregvédő huzatba tenni, ezzel is megvédve az apróbb karcoktól. Kiindulásnak szerezzünk be egy erős és ép kartondoboz, amelynek méretét úgy kell kiválasztani, hogy az adott nyereg éppen bele passzoljon. Amennyiben csak nagyobb doboz áll rendelkezésre, akkor alaposan ki kell bélelni a légüres teret, hogy a nyereg ne tudjon benne csúszkálni. Ha a megfelelő doboz megvan, mindenféleképpen gondoskodni kell egy puha, ütéscsillapító bélelő anyagról, amely lehet akár buborék fólia, vagy bármilyen puha anyag: pléd, sok összegyűrt újságpapír ... én személy szerint a parketták alá használt, puha és vastag szigetelő fóliát használom, a lényeg, hogy a nyereg ne közvetlen csak a doboz oldalával érintkezzen, mert így meghorzsolódhat és megnyomódhat a bőr. Ezt követően nagyon fontos, hogy a doboz minden élét és nyílását, nagyon alapos leragasszuk erős ragasztószalaggal, hogy a nyereg sehol ne tudjon kibújni a dobozból, illetve sehol nem tudjon kiszakadni a doboz. Egy csomagban nem érdemes két nyeregnél többet szállítani, mivel minél nagyobb a súlya a csomagnak, annál nagyobb a veszélye a doboz sérülésének is, de javaslom minden nyerget külön csomagolásban feladni! Ha nagyon biztosra akarunk menni, a jól leragasztott dobozt még körbe tudjuk tekerni csomagoló fóliával, vagy jó vastagon folpack-al. Ha az itt leírt alapos, körültekintő módon csomagoljuk be a nyerget, akkor garantált, hogy a nyereg épségben célba ér, még ha nem is vigyáznak rá a szállítás közben. Megfelelő méretű doboz, bélelő anyag, ragasztószalag és csomagoló anyag is beszerezhető bármely barkácsáruházba, vagy multiban.

Nyergek javításával, lóra tömésével, egyéb más nyerges munkával és nyeregillesztéssel nem foglalkozunk, de ez ügyben tudunk ajánlani megfelelő szakembert, azonban közreműködő segítséget nem vállalunk!

MIBŐL ÁLL A KARBANTARTÁS?

A karbantartási folyamatok pontos menete és részletes leírása ide kattintva olvasható >>

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A NYEREG KARBANTARTÁSA?

A karbantartás mindig az adott nyereg alapján meghatározott, előre leegyeztetett határidővel történik! A karbantartás időtartama általában 24-48 órát vesz igénybe, ez mindig az adott nyereg állapotától és a száradási időtől függ. Leggyakrabban az érkezést követő napom már vihető haza, tehát 24 óra alatt elkészül, de egyes esetekben akár 48 órát is igénybe vehet a lassabb száradási idő miatt.