HOGYAN MŰKÖDIK A VÁSÁRLÁS ÉS A KIPRÓBÁLÁS?

A nyergek megvásárlására és kipróbálására több lehetséges opciót is felkínálok. Minden esetben kizárólag a teljes vételár kifizetését követően tudom személyesen átadni, vagy futárszolgálattal elküldeni a kiválasztott nyerget/nyergeket, amelyekről minden esetben egy próbára vételi adásvételi szerződést kötünk. A szerződés alapján vevőnek a nyereg kézhezvételét követően 7 nap áll rendelkezésre a megvásárolt nyerget kipróbálni, alaposan átnézni, vagy egyéni igényei szerint egy általa választott szakemberrel, a kizárólagos saját költségére átnézetni. Amennyiben a nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, úgy a megvásárolt nyerget a szerződésbe foglaltak szerint 7 napig visszavásárolom. Kérem, a próba során vegye figyelembe, hogy a szerződés szerinti 7. nap lejárta utána a nyerget már nem tudom visszavásárolni!

1. opció - személyes átvétel: A teljes eladó nyereg kínálatom helyileg Ballószögön tekinthető meg családi magánházunknál, ezért kizárólag előre leegyeztetett időpontba tudom az érdeklődőket fogadni hétfőtől-szombatig, vasárnap nincs személyes ügyfélfogadásra lehetőség! A helyszínen a nyergek kipróbálására nincs lehetőség. A kiválasztott nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni.

2. opció - helyszíni nyereg próba: Helyszíni nyereg próbára is kiviszem a nyergeket, így saját lovon ki lehet próbálni azokat (kapacitás max. 40-50db nyereg egy fuvarral). A kiszállítás költsége 100 Ft/km, amely Ballószögről indulva és ide visszaérkezve számolandó. A kiszállási költség minden esetben megfizetendő, nem beszámítható a nyereg vételárába. A próbának egyéb költsége nincsen! Helyszíni nyereg próbák folyamatosan foglalhatók a weboldal kezdőoldalán feltüntetett foglalható szabad időpontokra, illetve a már kihirdetésre került útvonalakhoz lehetőség van becsatlakozni! A helyszíni nyereg próba menete: az előzetesen kiválasztott nyergeket a leegyeztetett időpontba a kért helyszínre szállítom, amelyeket saját lovon ki lehet próbálni. A kiválasztott és megvásárolt nyeregre, ebben az esetben is 7 nap próbaidő vonatkozik! A kiszállási költséget és a nyereg vételárát készpénzben és azonnali átutalással is ki lehet fizetni.

3. opció - futárszolgálat: A nyergeket megbízható futárszolgálattal is eltudom küldöm kipróbálásra, ez esetben az oda-vissza csomagköltség minden esetben a vevőt terheli! Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén, a próbára vételi adásvételi szerződést kitöltve scennelve elektronikus úton küldöm meg Vevő részére, amelyet ugyan ilyen elektronikus formában várok vissza Vevő részről is kitöltve. A 7 napos próbára vételi időt, a csomag kézhezvételének napjától számítjuk. Amennyiben a nyereg bármilyen okból kifolyólag mégsem lenne megfelelő, azt legkésőbb a csomag átvételének napjától számított 7. napján fel kell adni a részemre, így kihasználható a teljes egy hetes próbaidőszak. 1. Előreutalásos fizetés esetén a csomagköltség: 3.500Ft.- Előreutalásos fizetés esetén a szerződés megkötését követően kell a vételárat és a csomagköltséget utalással megfizetni, az összeg beérkezését követően tudom elküldeni a megvásárolt nyerget kipróbálásra. 2. Utánvétes fizetés esetén a csomagköltség előzetes egyeztetést igényel! Utánvétes fizetés esetén a szerződés megkötését követően tudom elküldeni a nyerget kipróbálásra. Az itt feltüntetett csomagköltség kizárólag belföldre történő szállítás esetén érvényes, külföldre történő szállítás esetén a csomag költsége előzetes egyeztetést igényel! Külföldre történő csomagszállítás esetében utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

VÁSÁRLÓK PRIORITÁSI SORRENDJE, FOGLALÁS ÉS RÉSZLETFIZETÉSI LEHETŐSÉG:

Eladó nyerget foglalni és félre rakatni semmilyen formában nincs lehetőség, még foglaló és előleg fizetése ellenében sem. Vásárlási szándék estén, legfeljebb 24 órára tudom fenntartani a kért nyerget, akár személyesen érkezik a vásárló, akár futárszolgálat útján kívánja kipróbálni a nyerget. A vásárlók prioritási sorrendjét személyes vásárló, helyszíni próbáló, majd a csomagküldő szolgálat útján történő vásárlók sorrendjében határozom meg, a nagy érdeklődésre és a próbagarancia időhatékonyságára való tekintettel. Részletfizetésre nincs lehetőség, mivel a pénzintézetek szolgáltatásai nem kívánok foglalkozni, így semmilyen formában nem kívánom ezt a fizetési lehetőséget felkínálni. Kivételt semmilyen esetben nem tudok tenni, a megértést köszönöm!

BECSATLAKOZÁS HELYSZÍNI NYEREG PRÓBÁRA:

A már lefixált próba helyszínek és útvonalak meghirdetésre kerülnek a weboldalunk főoldalán és a Krausz Central facebook oldalán. Ezeken az útvonalakon lehetőség van becsatlakozni próbára, ez esetben a kiszállási költség részarányosan szétoszlik a helyszínek között. Az útvonalakon költségmentesen lehetőség van karbantartásra és megbízásos értékesítésre is átadni nyerget!

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és személyes ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


Az itt feltüntetett árak 2021. január 1-től visszavonásig érvényesek!

HOGYAN KÜLDHETEM A NYERGEM ÉRTÉKESÍTÉSRE?

Az értékesítésre kínált nyereg személyes átadására Ballószögön, illetve a helyszíni nyereg próbák útvonalain van lehetőség. Amennyiben a személyes átadás nem megoldható, csomagküldő szolgálattal is lehet küldeni. Az eladásra kínált nyeregről egy értékesítésről szóló megbízói szerződést kötünk, illetve a nyereg tulajdonosa mint Eladó adásvételi szerződést tölt ki, amely alapján az adásvétel során a Vevővel jogilag ő lesz a szerződő fél, a Krausz Central Bt. pedig az eladás teljes körű lebonyolításával megbízott közreműködő cég. Erre azért van szükség, mert a nyereg nem a Krausz Central Bt. tulajdona, így azt nem adhatja el sajátjaként. A nyereg értékesítését, kizárólag az említett dokumentumok kitöltése és átadása után tudjuk megkezdeni.

Amennyiben a nyereg csomagküldő szolgálaton keresztül érkezik, a fent említett szerződéseket elektronikus formában küldöm meg Megbízó részére, majd a Megbízói részről kitöltött példányokat a nyereggel együtt a csomagban kell eljuttatni hozzám.

Személyes nyereg átadás esetén a fent említett szerződéseket együtt töltjük ki.

HOGYAN ZAJLIK A NYEREG ÉRTÉKESÍTÉS FOLYAMATA?

A nyereg és a szerződések átvételét követően elkezdjük az értékesítésre történő felkészítés, amely a nyereg szakszerű karbantartásával kezdődik (az esztétikai karbantartás költségeit a megbízási díj tartalmazza, de az esetleges javítások pl. varrások és szakadás javítás, felrántószíj csere ... csak plusz költségek fejében lehetségesek külsős nyerges szakember által). Ezt követően elkészítésre kerülnek a hirdetési fotók, majd a hirdetések feladása. Teljes körűen lebonyolítás kerül az érdeklődőkkel történő kommunikáció, folyamatos kapcsolattartás és tanácsadás, a próbák személyes és futárszolgálat útján történő lebonyolítása. A sikeres értékesítést követően, a dokumentumok és a nyereg ára (megbízói díj levonása után), maximum 3 munkanapon belül átadásra/elküldésre kerül Megbízónak készpénzben, vagy banki átutalással.

MILYEN NYERGET KÜLDHETEK ELADÁSRA?

Minden esetben előzetes egyeztetés szükséges! Kizárólag ép vázszerkezetű, funkcionális hibáktól és komolyabb szakadásoktól és esztétikai hibáktól mentes nyergek érkezhetnek értékesítésre. A használatból eredő normál esztétikai felületi kopások nem jelentenek problémát. Komolyabb sérülés és szakadás esetén, az eladást csak a hibák kijavíttatása után tudom elvállalni, javításra tudok ajánlani megfelelő nyerges szakembert, de közreműködő segítséget nem vállalok! Az állandó közel 200 db-os készlet mellet, helyhiány miatt, kialakítását tekintve hagyományőrző fa, spanyol és portugál, trekker és ausztrál, ibero, bock, western és váznélküli kialakítással már nem foglalkozom, így új nyergeket ebben a stílusban jelenleg nem fogadok értékesítésre!

KI HATÁROZZA MEG, HOGY MENNYIÉRT LESZ HIRDETVE A NYERGEM?

A tulajdonos szabja meg, hogy mennyiért legyen hirdetve és mennyi az a minimum ár amennyiért elvihetik, de irreális árazás esetén nem tudom elvállalni! Természetesen a piaci viszonyokhoz, a nyereg új bolti árához, állapotához és eladhatóságához viszonyítva segítséget nyújtok a reális ár-érték arány kalkulálásában.

MIKOR ÉS MENNYIT KELL FIZETNEM A NYEREG ÉRTÉKESÍTÉSÉÉRT?

A megbízási díj a nyereg sikeres értékesítését követően kerül levonásra az eladási árból, amely a befektette munka és karbantartási költség fejében fix 20.000Ft.

A NYEREG ELADÁSÁRA KIZÁRÓLAGOSSÁG VONATKOZIK? VISSZA LEHET KÉRNI?

A Krausz Central által hirdetett nyergeknek, helyileg minden esetben a cégnél kell lennie az azonnali átadás és a folyamatos próbákon történő bemutatás érdekében. Az eladásra vonatkozóan nincs kizárólagosság, tehát a tulajdonos is értékesítheti, vagy bármikor haza viheti a nyerget. Abban az esetben, ha a tulajdonos visszakéri és hazaviszi a nyerget, akár értékesítésre, akár más okból, abban az esetben a megbízói szerződésben is szereplő 15.000Ft-ot köteles megfizetni a karbantartásra és a befektetett munka költségeire.

További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és személyes ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, V: nincs!


Az itt feltüntetett árak 2021. január 1-től visszavonásig érvényesek!

Eladó nyerget foglalni és félre rakatni semmilyen formában nincs lehetőség, még foglaló és előleg fizetése ellenében sem. Vásárlási szándék estén, legfeljebb 24 órára tudom fenntartani a kért nyerget, akár személyesen érkezik a vásárló, akár futárszolgálat útján kívánja kipróbálni a nyerget. A vásárlók prioritási sorrendjét személyes vásárló, helyszíni próbáló, majd a csomagküldő szolgálat útján történő vásárlók sorrendjében határozom meg, a nagy érdeklődésre és a próbagarancia időhatékonyságára való tekintettel. Részletfizetésre nincs lehetőség, mivel a pénzintézetek szolgáltatásai nem kívánok foglalkozni, így semmilyen formában nem kívánom ezt a fizetési lehetőséget felkínálni. Kivételt semmilyen esetben nem tudok tenni, a megértést köszönöm!

Kizárólag azoknál az eladó nyergeknél lehetséges csere és/vagy beszámítás, ahol ez a weboldalon a nyereg hirdetésének adatlapjában ilyen formában fel van tüntetve, ellenkező esetben nincs!

Kizárólag azokhoz az eladó nyergeimhez jár egyéb felszerelés (pl. heveder, kengyel, kengyelszíj, plusz marvas ...), amelyeknél ez a weboldalon a nyereg hirdetésének adatlapjában ilyen formában fel van tüntetve, ellenkező esetben nincs hozzá semmilyen egyéb felszerelés/tartozék. Egyéb nyereg tartozékok és lovas felszerelések beszerzésére nálam nincs lehetőség, kizárólag csak nyergekkel foglalkozom!

Több száz nyerget kapok és küldök évente csomagküldő szolgáltatókkal és postával egyaránt, köztük vannak többszázezres/milliós értékűek is, amelyeket nyugodt szívvel küldök bárhova egy megfelelő csomagolásban. Ahhoz, hogy a nyereg épségben célba érjen, fokozott körültekintéssel kell becsomagolni. Anyagi kár, nyereg sérülés az itt leírt alapos csomagolás esetén, soha nem történt! Mindennek az alapja egy erős és ép kartondoboz, amelynek méretét úgy kell kiválasztani, hogy az adott nyereg éppen bele passzoljon, tehát ne tudjon benne csúszkálni. Amennyiben csak nagyobb doboz áll rendelkezésre, akkor alaposan ki kell bélelni a légüres teret, hogy a nyereg ne tudjon benne mozogni. Ha a megfelelő doboz megvan, mindenféleképpen gondoskodni kell egy puha, ütéscsillapító kibélelő anyagról, amely lehet akár buborék fólia, bármilyen puha anyag, pléd, sok összegyűrt újságpapír ... én személy szerint a parketták alá használt, puha és vastag szigetelő fóliát használom. A lényeg, hogy a nyereg ne közvetlen csak a doboz oldalával érintkezzen, mert így meghorzsolódhat és megnyomódhat a bőr. Érdemes nyeregvédő huzatba tenni a nyerget, ezzel is megvédve az apróbb karcoktól. Az egyik legfontosabb viszont, hogy a doboz minden élét és nyílását, nagyon alapos lezárjuk erős ragasztószalaggal, hogy a nyereg sehol ne tudjon kibújni a dobozból, illetve ha emelgetik, a nagyobb súly miatt se szakadjon ki sehol a karton. Egy csomagban nem érdemes két nyeregnél többet szállítani, mivel minél nagyobb a súlya a csomagnak, annál nagyobb a veszélye a doboz sérülésének is. Ha nagyon biztosra akarunk menni, a jól leragasztott dobozt még körbe tudjuk tekerni csomagoló fóliával, vagy jó vastagon folpack-al. Ha az itt leírt alapos, körültekintő módon csomagoljuk be a nyerget, akkor garantált, hogy a nyereg épségben célba ér, még ha nem is vigyáznak rá a szállítás közben. Megfelelő méretű doboz, bélelő anyag, ragasztószalag és csomagoló anyag is beszerezhető bármely barkácsáruházba.

Nyergek javításával, lóra tömésével, egyéb más nyerges munkával és nyeregillesztéssel nem foglalkozom, ez ügyben szívesen ajánlok megfelelő szakembert, de közreműködő segítséget nem vállalok! Igény esetén, a helyszíni nyereg próbák alkalmával, a saját tapasztalatim alapján szívesen nyújtok segítséget a nyeregválasztásban.

MIBŐL ÁLL A KARBANTARTÁS?

A karbantartási folyamatok pontos menete és részletes leírása IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A NYEREG KARBANTARTÁSA?

A karbantartását mindig az adott nyereg alapján meghatározott, előre leegyeztetett határidővel történik! A karbantartás időtartama általában 24-48 órát vesz igénybe, ez mindig az adott nyereg állapotától és a száradási időtől függ. Leggyakrabban az érkezést követő napom már vihető haza, tehát 24 óra alatt elkészül, de télen akár 48 órát is igénybe vehető a lassabb száradási idő miatt.