FIGYELEM!

Felhívjuk kedves érdeklődőink és ügyfeleink figyelmét, hogy 2022. szeptember 1-től az életbe lépő új KATA adótörvény értelmében, kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe szolgáltatásainkat!

FONTOS TUDNIVALÓK A VÁSÁRLÁSRÓL
• Kizárólag a teljes vételár kifizetését követően lehet elvinni tőlünk nyerget próbára! Ha egyszerre több nyerget szeretne elvinni, azok mindegyikének teljes vételárát ki kell fizetni!
• A próbára vételről minden esetben szerződés írunk!
• A nyereg kipróbálására 7 nap próbaidőt biztosítunk, ez időn belül indoklás nélkül visszavásároljuk a nyerget! A próbára vételi időbe az ünnepnapok és a munkaszüneti napok is bele számítanak, kérjük ezt figyelembe venni és a vásárlást így időzíteni!
• A megvásárolni kívánt nyerget maximum 24 órára tudjuk fenntartani! Foglalásra és hosszabb idejű fenntartásra semmilyen formában nincs lehetőség (foglaló és előleg ellenében sem)!
• Amennyiben egy nyeregre több érdeklődő is van egyszerre, vásárolóink prioritási sorrendjét: 1. személyes vásárlás, 2. helyszíni nyereg próbálás, 3. csomagküldő szolgálaton keresztül történő vásárlás sorrendjében határozzuk meg!
• Részletfizetési lehetőség nincs! Csere és beszámítás nincs!
• A 7 napos próbaidőszak alatt, vevő a kizárólagos saját költségére a nyerget átnézetheti nyerges szakemberrel is! A tökéletes nyereg illeszkedés érdekében javasoljuk, hogy a próbaidő alatt nézesse meg egy hivatalos nyeregillesztő szakemberrel is! Nyerges és nyeregillesztő szakember elérhetőséget tudunk adni!

VÁSÁRLÁSI OPCIÓK / KÖLTSÉGEK
Nyeregvásárlás személyesen:
• A teljes eladó nyereg kínálatunk Ballószögön tekinthető meg személyesen!
• Személyes ügyfélfogadásra hétfőtől-péntekig van lehetőség, hétvégén és ünnepnapokon nincs!
• Kizárólag előre leegyeztetett időpontba tudjuk az érdeklődőket fogadni! Bejelentkezés telefonon és üzenet/e-mail formájában történik!
• A helyszínen a nyergeket meg lehet tekintetni, de kipróbálásukra nincs lehetőség!
• Nyerget csak a teljes vételár kifizetését követően lehet elvinni 7 napos próbára! Ha egyszerre több nyerget szeretne elvinni, azok mindegyikének teljes vételárát ki kell fizetni!
• 2022. szeptember 1-től életbe lépő új KATA adótörvény értelmében, szolgáltatásainkat kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe!
• Kizárólag magyar forintot fogadunk el, más valutát nem!

Nyeregvásárlás helyszíni nyereg próbával:
• Házhoz szállítjuk a nyergeket az ország egész területén, ez esetben, az előzetesen kiválogatott nyereget saját lovon ki lehet próbálni!
• A kiszállítás költsége Ballószögről indulva és ide visszaérkezve 150Ft/km, de minimum 10.000Ft/helyszín! Ez a szolgáltatási díj nem beszámítható a nyereg vételárába, a próbának egyéb költsége nincsen!
• A próba során kiválasztott, megvásárolni kívánt nyereg teljes vételárát és a kiszállási díjat a helyszínen kell fizetni! A próbát megelőzően, előre nem kell fizetni semmit!
• 2022. szeptember 1-től életbe lépő új KATA adótörvény értelmében, szolgáltatásainkat kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe!
• Kizárólag magyar forintot fogadunk el, más valutát nem!
Helyszíni nyereg próbaink további részletei és a foglalható időpontok ide kattintva megtalálhatók >>

Nyeregvásárlás futárszolgálattal:
• A nyergeket megbízható futárszolgálattal is tudjuk küldeni kipróbálásra! A szállítási idő általában 2 munkanap.
• Az oda és az esetleges vissza csomagköltség a vevőt terheli!
• Futárszolgálat útján történő vásárlás esetén az adásvételi szerződést elektronikus úton e-mailben küldjük el vevő részére, amelyet ugyan ilyen elektronikus formában várunk vissza kitöltve.
• A 7 napos próbára vételi időt a csomag kézhezvételének napjától indul el! Amennyiben a nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, azt legkésőbb a csomag átvételének napjától számított 7. napon fel kell adni a részünkre, így kihasználható a teljes egy hetes próbaidőszak.
• A fizetés történhet előre utalással, amely esetben a csomagot DPD futárral tudjuk házhoz küldeni 4.000Ft-ért, vagy GLS futárral tudjuk csomagpontra küldeni 2.500Ft-ért. (Az itt feltüntetett árak csak a belföldi csomagküldésre vonatkoznak! Külföldre történő küldés esetén a csomagdíjak egyeztetést igényelnek!)
• Utánvétes fizetés esetén a csomagdíjat előre el kell utalni a részünkre, a nyereg vételára fizethető utánvéttel!
• Az utánvétes csomagot DPD futárral tudjuk házhoz küldeni, vagy GLS futárral tudjuk csomagpontra küldeni. Az utánvétes csomag díja a nyereg értékétől függően változó, ezért előzetes egyeztetést igényel!
• Utánvétes csomagot maximum 500.000Ft értékig tudunk küldeni! Külföldre történő szállítás esetén, az utánvétes fizetési nem lehetséges!
• 2022. szeptember 1-től életbe lépő új KATA adótörvény értelmében, szolgáltatásainkat kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe!
• Kizárólag magyar forintot fogadunk el, más valutát nem!

KIPRÓBÁLÁS / VISSZAKÜLDÉS
• Amennyiben a megvásárolt nyereg bármilyen okból kifolyólag nem lenne megfelelő, úgy azt a szerződésbe foglaltak szerint 7 naptári napon belül visszavásároljuk!
• Amennyiben vevő a nyerget bármilyen okból kifolyólag vissza szeretné küldeni/hozni, kérjük ennek szándékát még a próbaidőszakon belül írásban is jelezze felénk SMS/E-mail/Facebook üzenet formájában!
• A próba során vegye figyelembe, hogy a 7. próbára vételi napot követően már semmilyen indokkal nem tudjuk a nyerget se visszavásárolni, se kicserélni és másik nyeregbe beszámítani sem!
• A próba határidejére vonatkozóan semmilyen engedményt nem tudunk tenni, a nyerget kizárólag 7 naptári napig vásároljuk vissza!
• A próbaidőszak lejárta után, az adásvétel végérvényesen érvénybe lép, abban az esetben is, ha vevő nem jelez vissza semmilyen formában ezzel kapcsolatosan!
• A nyereg visszajuttatásáról és annak költségeiről vevőnek kell gondoskodni! A nyerget vissza lehet hozni személyesen Ballószögre, illetve vissza lehet küldeni bármely csomagküldő szolgálattal (pl.: posta, DPD, GLS ...) nincs megkötés erre vonatkozóan.
• Abban az esetben, ha vevő személyesen kívánja visszahozni a nyerget, úgy azt legkésőbb a próbaidő utolsó napjáig teheti meg, kizárólag előre leegyeztetett időpontban! Ebben az esetben a teljes vételárat a nyereg átvételével egy időben készpénzben visszafizetjük!
• Abban az esetben, ha vevő a nyerget futárszolgálat útján kívánja visszajuttatni, úgy azt legkésőbb a próbaidő utolsó napján fel kell adni a részünkre, amit a feladószelvénnyel kell igazolni! Ahogy az a szerződésben is szerepel, a vételár utalással történő visszatérítése esetén, a banki költségekre -1% kerül levonásra a nyereg vételárából! A nyereg vételárát kizárólag a csomag átvételét és a nyereg átnézését követően tudjuk visszautalni, ezért utánvétes csomagot nem veszünk át!

NYEREG ÁLLAPOT MEGÓVÁS / KIPRÓBÁLÁSI SZABÁLYZAT
• Ahogy az a szerződésben is szerepel, a nyerget kizárólag a vásárláskori állapotnak megfelelő állapotban tudjuk visszavásárolni, amelyet a hirdetésben szereplő képek igazolnak! A csomag átvételét követően a nyerget nézzék át alaposan, amennyiben olyan sérülés/karcolás egyéb más elváltozás látható rajta, amelyek a hirdetésben nem szerepelnek, azt kérjük azonnal jelezni felénk!
• Abban az esetben, ha a próbaidőszak alatt a nyereg lóra lett tömetve, vagy bármely más átalakítás lett rajta végezve, az már nem a vásáráláskori állapot, így a szerződés értelmében a visszavásárlási garancia már nem él rá!
• A sérülés megelőzés érdekében a nyerget a lótól és egyéb állatoktól távol helyezzék el, ahol se lelökni, se megrágni nem tudja, illetve macska sem tudja végig karistolni...
• A nyerget olyan stabil felületre tegyék le, ahonnan nem tud lebilleni, lefordulni.
• Az alsó kamra bőr és nyeregpárna bőr sérüléseinek megelőzése érdekében, a nyerget puha felületre pl. nyeregalátétre/plédre tegyék rá, tehát kerüljék a rücskös, érdes, éles felületeket (pl. karámfa, box ajtó ...).
• A nyerget soha ne hagyják a ló hátán bekapcsolt heveder nélkül! A ló bármelyik pillanatban fordulhat, odébb léphet és a nyereg a földre zuhanva megsérülhet!
• Amennyiben visszaküldésre kerül a sor, kérjük a nyerget ugyan olyan tiszta állapotban visszaküldeni, ahogy az megérkezett! A port, a lószőrt és egyéb rátapaszt szennyeződéseket (pl. nyeregemelő zselé nyoma) távolítsák el egy nedves rongy, vagy nedves törlőkendőt segítségével! A különféle zsírok, sprayk, ápolószerek és szappanok használatát mellőzzék!
• Visszaküldés esetén, a sérülések megelőzése érdekében, a nyerget kérjük ugyan olyan pontossággal becsomagolni, ahogy az megérkezett! A biztonságos csomagolás részletes leírása megtalálható weboldalunkon a Tudástár/Gyakori kérdések menüpontban, vagy keressen fel minket és segítünk!
• A kengyeleket soha ne dobják át a nyergen, mert az megsértheti a bőrt! Ne futószárazzák a lovat, úgy hogy a kengyelek rajta vannak a nyergen, mert mozgás közben azok összekarcolhatja a nyeregszárnyakat! Nyeregből történő hevederhúzásnál figyeljenek arra, hogy a nyeregszárnyak ne sérüljenek, ne karcolódjanak meg, amikor a lovas felteszi a lábát!
• Lóra fel és leszállásnál ügyeljenek arra, hogy a ruházatukkal, övcsattal, gombokkal ne karcolják meg a bőrfelületet.
• Lóra szállás előtt és közben mindig ellenőrizzék a hevedert, valamint a nyereg stabilitását a ló hátán, nehogy a nyereg leforduljon egy váratlan mozdulat, megijedés, ugrás következtében!
• A próba során ne áztassák el a nyerget! Esőben szabad ég alatt ne lovagoljanak benne!
• Nyergeinket gyönyörűen kitisztított állapotban adjuk át próbára, az állapotuk és tisztaságuk megóvás érdekében, kérjük kizárólag tiszta felszerelések használjanak: alátét, nyeregemelő, heveder, kengyel, kengyelszíj, lovas lábbeli ...
• A próbaidőszak alatt, vevő a kizárólagos saját költségére, a nyerget átnézetheti nyerges szakemberrel! A tökéletes nyereg illeszkedés érdekében javasoljuk, hogy a próbaidő alatt nézesse meg egy hivatalos nyeregillesztő szakemberrel is! Nyerges és nyeregillesztő szakember elérhetőséget tudunk adni!


További kérdések esetén érdeklődj a +36706288090 telefonszám, vagy az info@krauszcentral.hu e-mail címen!

Telefonos és online ügyfélfogadás H-P: 8:00-18:00, SZO: 9:00-15:00, vasárnap és ünnepnapokon: nincs!


Az itt feltüntetett árak 2023. augusztus 1-től visszavonásig érvényesek!